Bilbaneforumet • Visa tråd - Kan inte ladda upp profilbild • Nordiskt forum för bilbanor och bilbanebilar. För oss som gillar bilbana. Här pratas det bland annat om följande märken Scalextric Ninco FLY Carrera Revell Parma NSR Sloter Spirit MRRC

Kan inte ladda upp profilbild

Här kan ni ställa frågor om forumet samt rapportera eventuella problem.
Har du problem att logga in, skriv ett mail till webmaster@bilbaneforumet.se

Kan inte ladda upp profilbild

Inläggav Selis 23 sep 2008, 07:09

Jag anger en URL men jag får felmeddelandet:

[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_upload.php on line 745: tempnam() [function.tempnam]: open_basedir restriction in effect. File() is not within the allowed path(s): (/home/web27407/:/tmp:/usr/local/lib/php/)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:2922)

/Magnus
Lek, sport, livsstil.
Användarvisningsbild
Selis
Mekaniker

Klubb: TRS

Re: Kan inte ladda upp profilbild

Inläggav Selis 23 sep 2008, 19:00

Workaround är att ladda upp den från min dator och inte använda URL?
Lek, sport, livsstil.
Användarvisningsbild
Selis
Mekaniker

Klubb: TRS

Återgå till Om forumet