Wrenn Formula 152

Här diskuteras H0, 1:43, Tyco, Faller AMS, Aurora, Tomy A/FX m. fl.

Wrenn Formula 152

Inläggav Modellpularn 19 jan 2009, 23:05

Finns det nån som håller på med det? Eller vet var man kan få tag på delar? Greps av nån slags nostalgitripp härom året. Hittade grejer på Tradera.... Kommer ihåg att farsan och jag var inne i den första Wentzel butiken på Apelbergsgatan, och där hade dom en Wrennbana uppbyggd. Sen nån gång, har jag för mig att vi var hemma hos nån bekant till farsan, som också hade en Wrennbana. På nått sätt tyckte jag väl att det va ballt med dom grejerna. Hittade mera Wrenn på Tradera, men köpte inte då, två st. ute samtidigt....
Modellpularn
Mekaniker
 
Inlägg: 347
Blev medlem: 18 jan 2009, 09:08
Klubb: Stockholm Slotcar Club

Re: Wrenn Formula 152

Inläggav Crewe Alex 19 jan 2009, 23:44

Jag väntar bara på att Scalex skall svara i tråden och meddela att han skickat dig ett PM. Är det nån som har nåt till Wrenn här så är det nog han.
Kom igen nu Jocke!

Har själv aldrig sett en Wrenn uppsatt och i funktion men det skulle vara kul. Har ju läst om dem. Det är väl en bil ute på Tradera nu? http://www.tradera.com/Bilbane-bil-Maserati-auktion_82375411
Användarvisningsbild
Crewe Alex
Kartläsare
 
Inlägg: 510
Blev medlem: 10 maj 2005, 18:56
Ort: Borås

Re: Wrenn Formula 152

Inläggav Scalex 20 jan 2009, 11:51

Har gjort mig av med det mesta. Hade en kille i Gtb som köpte nästan allt av mig men jag tror att jag kan ha ett set liggandes i garaget.
//J
TDS
TUNA DEVILS SLOTRACING
Slotcollector av STORT format :-)
Användarvisningsbild
Scalex
Kartläsare
 
Inlägg: 866
Blev medlem: 05 feb 2004, 23:31
Ort: Eskilstuna
Klubb: Tuna Devils Slotracing

Re: Wrenn Formula 152

Inläggav Modellpularn 20 jan 2009, 21:35

Scalex skrev:Har gjort mig av med det mesta. Hade en kille i Gtb som köpte nästan allt av mig men jag tror att jag kan ha ett set liggandes i garaget.
//J

Är det nått som är till salu?
Modellpularn
Mekaniker
 
Inlägg: 347
Blev medlem: 18 jan 2009, 09:08
Klubb: Stockholm Slotcar Club

Re: Wrenn Formula 152

Inläggav Scalex 20 jan 2009, 21:39

Modellpularn skrev:
Scalex skrev:Har gjort mig av med det mesta. Hade en kille i Gtb som köpte nästan allt av mig men jag tror att jag kan ha ett set liggandes i garaget.
//J

Är det nått som är till salu?


Jodå. Ska bara kolla av vart det ligger och i vilket skick det är. Maila mig på scalextric@telia.com så ska vi se om jag inte kan fixa till några bilder.

//Jocke
TDS
TUNA DEVILS SLOTRACING
Slotcollector av STORT format :-)
Användarvisningsbild
Scalex
Kartläsare
 
Inlägg: 866
Blev medlem: 05 feb 2004, 23:31
Ort: Eskilstuna
Klubb: Tuna Devils Slotracing


Återgå till Småskaliga bilbanor

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 39 gäster

cron