Släpskenor till Tyco

Här diskuteras H0, 1:43, Tyco, Faller AMS, Aurora, Tomy A/FX m. fl.

Släpskenor till Tyco

Inläggav memyself 07 okt 2005, 15:50

Hej
Vet någon något ställe i Sverige som som kan sälja släpskenor till Tyco? Såg att det fanns på Tradera under förra veckan men jag missade att buda innan de försvann (hade fullt upp med budande på banor).

/K
memyself
Övningskör
 
Inlägg: 7
Blev medlem: 06 okt 2005, 10:21
Ort: Stockholm

Inläggav Ramchager 13 okt 2005, 15:10

Det finns inte att köpa tyco i sverige, tyvärr. Min bana lever tack vare tradera och ebay. Har du ett shysst mastercard eller visa så är det bara att skaffa ett paypal konto och ta hem vad du behöver från ebay. De brukar lägga på ca $5-10 för frakt och det kan ta upp till en månad innan du får prylarna, förutsatt att inte tullen är framme och larvar sig... då tar det tid.
Lycka till!!!!
/johan
:beer:
<*}}})>< <*}}})>< <*}}})><
Användarvisningsbild
Ramchager
Kartläsare
 
Inlägg: 872
Blev medlem: 20 jul 2005, 15:03
Ort: STHLM

Inläggav Mr Way Cool 13 okt 2005, 19:42

...brukar gå att hitta "tune-up kit" till 440-X2 på leksaksaffärer i mindre städer i landet har jag sett...
Bl.a i mälardalen, men du får troligen leta runt en bit - och glöm de stora kedjorna.
Till HP7 är det värre, men de flesta gasar nog 440 bilar? Eller?

Har sett i Västerås Köping & Örebro.
Brukar ligga på runt 60 slantar för fyra släpskor en bakaxel fyra bakdäck + två framdäck.
Fullt ställ, hälsningar Björn...
Användarvisningsbild
Mr Way Cool
Mekaniker
 
Inlägg: 388
Blev medlem: 12 feb 2004, 12:07
Ort: Köping (Munktorp)

Reservdelar till tyco

Inläggav Jungelkungen 16 dec 2005, 19:02

Om man kollar på hikmet.se så har dom bilar till salu. Iofs så är det bara tre olika modeller, men dom är helt nya. Det skulle även komma upp lite reservdelar och nya bandelar senare. Dom hade nämligen hittat en gammal låda på laget där det låg lite blandade detaljer sa killen jag pratade med. Men tyvärr så skulle det nog dröja några veckor innan dom kom upp på hemsidan!
Jungelkungen
Nykomling
 
Inlägg: 1
Blev medlem: 16 dec 2005, 18:48
Ort: JKPG

Inläggav Ghost 16 dec 2005, 19:44

Testa Scale Auto.
Användarvisningsbild
Ghost
Avstängd
 
Inlägg: 3692
Blev medlem: 04 jun 2004, 21:13


Återgå till Småskaliga bilbanor

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster

cron