Träbana - Nybygge - Stillman-Race-Ways

Välkommen till "Mitt projekt"!
Här kan du beskåda medlemmarnas olika byggprojekt eller presentera ditt eget.
Kategoriregler
Endast trådar om olika byggprojekt och endast en tråd per projekt. Rubrik enligt följande: Typ av bygge - Vad som görs - Projektnamn.
Ex. Bil - Lackering - Projekt BMW 3000.

Träbana - Nybygge - Stillman-Race-Ways

Inläggav Mecman 02 apr 2008, 20:57

Hej Bosse här ville bara informera om byggstarten för en ny häftig bana hos oss på Stillman..När jo vecka 17 drar Christer, Hasse och undertecknad igång en ny träbana ,semester en vecka för Crister och mig sen ska något som vi har spånat om ett tag stå klar....Vem är då Hasse jo han har byggt träbanor nästan ett helt liv , åkt runt lite här och där på vårt klot bla ett antal år i U S and A ska bli kul vara med från MDF skiva till färdig produkt detta kommer att bli en upplevelse som sitter lääänge i skallen.Banan ska bli en sex-spårig ca:40meter + bana som vi ska köra både 1/24----1/32 bilar på lite långlopp mm kommer att bli en underbar upplevelse kan jag säga redan nu.
Layout, färg är redan klart men detta ska upplevas på plats ...Jag har redan lagt en hel del tid och pengar på en 37-meters 4 spårig Scalextric bana som är enl min mening en rätt så bra ....Vi får se när vi kan ha en invigning återkommer med en tidpunkt när vi är klara..H-Bosse...... :thumb: :thumb: :D
Mecman
Braidsbytare
 
Inlägg: 73
Blev medlem: 16 mar 2008, 16:22
Klubb: Stillman..

Re: Träbana - Nybygge - Stillman-Race-Ways

Inläggav BBB 02 apr 2008, 21:27

Hej Bosse

Det hade varit kul med lite bilder under byggets gång.

/Bosse
Användarvisningsbild
BBB
Depåman
 
Inlägg: 190
Blev medlem: 07 jan 2008, 20:38
Ort: Malmö Skåne
Klubb: Malmö Slotracing Club

Re: Träbana - Nybygge - Stillman-Race-Ways

Inläggav Mecman 02 apr 2008, 21:52

Hej du jag ska ta lite bilder under bygget var tanken jag börjar med högen med MDF..H-Bosse..
Mecman
Braidsbytare
 
Inlägg: 73
Blev medlem: 16 mar 2008, 16:22
Klubb: Stillman..


Återgå till Mitt projekt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 60 gäster