Bil - SlotZ 1:24 - Aston Martin DBR9

Välkommen till "Mitt projekt"!
Här kan du beskåda medlemmarnas olika byggprojekt eller presentera ditt eget.
Kategoriregler
Endast trådar om olika byggprojekt och endast en tråd per projekt. Rubrik enligt följande: Typ av bygge - Vad som görs - Projektnamn.
Ex. Bil - Lackering - Projekt BMW 3000.

Re: Bil - SlotZ 1:24 - Aston Martin DBR9

Inläggav ZeeJay 03 mar 2009, 15:39

Svänn skrev:ZeeJay, Ferrarin ble enna sketasnygg! :thumb:


Tack Svänn!! Kul att du gillar min Aston Martin som påminner om Ferrari 575...;-)

Har själv många gånger kallat McLaren från slot.it för Ferrari...hehe...who cares..!!

Viktigast är att du gillar utseendet....men vänj dig vid bakpartiet för det är den delen jag ämnar visa upp mest vid rejset i Sthlm...;-) :-D= :beer:
"To race or not to race....it´s not a question...It´s a fact"
FROGs - Friendly Racers Of Gothenburg slotracing - Vill du bli medlem?! - Skicka PM
http://slotracer.blogspot.com/
Användarvisningsbild
ZeeJay
Veteranracer
 
Inlägg: 4994
Blev medlem: 11 feb 2006, 00:25
Ort: Göteborg
Klubb: F.R.O.G.

Re: Bil - SlotZ 1:24 - Aston Martin DBR9

Inläggav ZeeJay 03 mar 2009, 15:45

Svänn skrev:Tänk dock på att det är hjärt-varning på rödebull... Särskilt i samband med adrenalinframkallande situationer.


Just det...dricker faktiskt ALDRIG redbull sen ett par år tillbaka....too much of redbull vodka...hur man nu kan få för mycket av det goda men så blev det....urrghh..skulle aldrig ta en röbulle vodka idag...

Däremot finns annat gott att förtära som även passar bra som liverys...orange med hjortloggo... :beer: :beer:
"To race or not to race....it´s not a question...It´s a fact"
FROGs - Friendly Racers Of Gothenburg slotracing - Vill du bli medlem?! - Skicka PM
http://slotracer.blogspot.com/
Användarvisningsbild
ZeeJay
Veteranracer
 
Inlägg: 4994
Blev medlem: 11 feb 2006, 00:25
Ort: Göteborg
Klubb: F.R.O.G.

Föregående

Återgå till Mitt projekt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 89 gäster

cron