Läckra bilder. 5
Läcker film. 4
men framför allt...
Läcker musik. 5+
Vad heter orkestern?
/S
Formel Pritt skrev:gött att se lite nytt matrial från dig färsking, Trodde nästan du gjort en rava.
SlotRacer skrev:Vad heter orkestern?
Alltid färsking skrev:Danko Jones.
bastumannen skrev:Jag blir riktigt glad när jag ser hur du har förädlat mitt bygge! Banan kunde nog inte fått ett bättre hem! Mycket snygga bilder och en skön film! Verkar också som du överkommit de grepproblem du hade i början .
Jag måste säga att jag saknar körningen på banan numera. Kör på en mycket simplare sträckning varje tisdagkväll har i Melbourne nu, men det blir ett nytt eget bygge så småningom...
/Tobbe
Mecha666 skrev:Underbart vackert! Skulle kunna strimla halva mänskilgheten för ett sådant rum!
Alltid färsking skrev:Mecha666 skrev:Underbart vackert! Skulle kunna strimla halva mänskilgheten för ett sådant rum!
Tack. Istället för att bråka med mänskligheten kan man flytta ut på landet där stora hus är billiga.
Mecha666 skrev:Fast jag har bara en 5kr under datorbordet. Äh man kanske kan pruta
Volvomannen skrev:Vill bara säga att din son är sjukt "skillad" när det gäller att köra! Har han åk av någon gång, eller har du bara klippt bort det?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster