Välkommen till "Mitt projekt"! Här kan du beskåda medlemmarnas olika byggprojekt eller presentera ditt eget.
Kategoriregler
Endast trådar om olika byggprojekt och endast en tråd per projekt. Rubrik enligt följande: Typ av bygge - Vad som görs - Projektnamn. Ex. Bil - Lackering - Projekt BMW 3000.
Har kört otroligt mycket på banan, så mycket att jag inte uppdaterat något....... För ett år sen flyttade grabben hem och därmed åkte banan upp I taket...... Abstinens AB
Snart flyttar han och då jävlar ska det rejsas igen.
Härligt! Har läst din tråd från början till slut. Intressant att följa erat byggprojekt och vad roligt att din dotter vill vara med och Bygga/köra. Föreslår att du fixar så att du kan höja/sänka banan med ett vajer spel. Har sett en del banor som man kan hissa upp i taket när man kört färdigt. Så praktiskt och smidigt. Hur som helst! Lycka till med fortsättningen av byggandet.
Sjukt kul att köra med en synlig gubbe! Snubben sladdar friskt, och jag låter bli att tvätta hjulen så det sladdar mer. Helst skulle jag vilja få dit orginalhjulen, men jag är ganska nöjd med SCX chassiet.
Har funderingar på att friforma chassien och flytta över SCX delarna, men har inte gått i mål med det än tyvärr.