TRS-HÖSTRUSKLOPPET 13/11-11

Här diskuteras allt som har med tävlingar och bilbaneträffar att göra.

Re: TRS-HÖSTRUSKLOPPET 13/11-11

Inläggav Nico 13 nov 2011, 21:12

Tack allihopa för en redig racedag. Var ganska trött när jag kom hem. Men det kanske mest beror på de fyra timmar sömn jag fick inatt.

Tyckte det var ett kanonrace. Synd att jag kom kasst förberedd bara. Förbaskade handtag!! Bockade ner vipern inför tredje heatet så den gick ordentligt mot plattan - sen flög jag fram!

Tack till Älfvåg gör lån av bil till supportracet.

Nu ska jag leka med min son lite, han verkar rejält pigg idag!

Grattis x 2 till Anders för väl genomfört race! :up:

// Nico
Always try to out-perform the car you are racing!
Användarvisningsbild
Nico
Messerschmitt
 
Inlägg: 11275
Blev medlem: 26 apr 2004, 10:58
Ort: Stockholm
Klubb: TRS

Re: TRS-HÖSTRUSKLOPPET 13/11-11

Inläggav Jormungandr 13 nov 2011, 21:43

Tackar grabbar för en dag med kul racing och gott humör i glada vänners lag! :thumb: Jag kom inte på pallen, men det gör inte så mycket, för hur kan man bättre tillbringa fars dag egentligen? Fick tårteländet när jag kom hem iaf :D Nu blir det till att ladda och bygga inför nästa race med de oerhört roliga Trans Am!!! >:-D
>:-D TDS
TUNA DEVILS SLOTRACING
Tonfisk jävlars spårrejsing
Användarvisningsbild
Jormungandr
Testförare
 
Inlägg: 2741
Blev medlem: 01 dec 2008, 23:14
Ort: Eskilstuna
Klubb: Tuna Devils Slotracing

Re: TRS-HÖSTRUSKLOPPET 13/11-11

Inläggav Lasse1930 13 nov 2011, 21:50

Grattis Anders till fina segrar! A work well done!
Och Janne "Doc-Z" körde ju inte så dåligt han heller; snöt 2a platsen i både huvudrace och support.
Tredje plats i LMP huvudracet lade Janne L beslag på och undertecknad pressade sig upp på sista pallplatsen i Historic NC1/-8 supporten.
Tack till Nico som hade den goda smaken att komma två platser bakom mig i listan; hade inte sett bra ut om stallets andrabil med inhyrd förare kört förbi stallägarens Corvette.
Resterande placeringar i tabellform kommer troligen när racedammet lagt sig och fotograferna jobbat klart i mörkrummen. Det ser vi fram emot.
Tack för en bra fajt och som vanligt en mycket trevlig dag!
Lasse Ä
To finish first, you must first finish!
Användarvisningsbild
Lasse1930
Testförare
 
Inlägg: 2052
Blev medlem: 24 aug 2005, 21:36
Ort: Vallentuna
Klubb: Tjockhult Racing Society

Re: TRS-HÖSTRUSKLOPPET 13/11-11

Inläggav Aramis 14 nov 2011, 00:41

Jaha, då sitter man här på jobbet, trött som en jag-vet-inte-vad...

Tack alla för en helmysig tillställning idag! Historic-racet var faktiskt dagens höjdare med härliga fighter och där tiondelarna var det som var avgörande! :up: Jag måste skaffa mig en Porsche 356 för den är så grymt läcker!! (Tack Jensa för provturen! ) Det blir nog tal om ett bygge med Penelope Pitlane-chassi också. (Tack Janne för den provturen!)

LMP-bilarna är så stadiga och sköna att köra att det nästan är svårt att köra ur. Väldigt synd att både Kristan och Nico hade problem i början för de blev grymt snabba mot slutet när felen var åtgärdade. Det får bli revansch snart eller hur?! :) "Jannarna var otroligt stabila med sina Audi och Älfvåg körde som han brukar - stensäkert och fort. Laca, Marcus och Jensa hade alla lite oroliga bilar men kämpade tappert hela vägen! Dagens snyggaste var enligt mig Nicos fyra år gamla Audi som har en sån vacker rutig kostym!! Faktiskt endast tre av nio som körde egenlackat och det är lite för få egentligen...

Tack ännu än gång för gästfriheten och den goda korven!

/Anders
TDS
TUNA DEVILS SLOTRACING
http://www.tunadevils.se
Användarvisningsbild
Aramis
Testförare
 
Inlägg: 2814
Blev medlem: 03 nov 2008, 12:18
Ort: Eskilstuna
Klubb: Tuna Devils Slotracing

Re: TRS-HÖSTRUSKLOPPET 13/11-11

Inläggav Nico 14 nov 2011, 16:39

Och bilderna då...

Bild

Bild

Bild

Janne granskar Janne, ser ut som att Janne har hittat något konstigt i Jannes bil. Man har inte en Janne att komma undan när Janne synar bilarna!!
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Janne, hard charger!!!
Bild

Bild

Bild

Bild

Målgång!
Bild

Bild
Always try to out-perform the car you are racing!
Användarvisningsbild
Nico
Messerschmitt
 
Inlägg: 11275
Blev medlem: 26 apr 2004, 10:58
Ort: Stockholm
Klubb: TRS

Föregående

Återgå till Tävlingar & bilbaneträffar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 49 gäster