NSR Classic - World Race Endurance 24h - 2012

Här diskuteras allt som har med tävlingar och bilbaneträffar att göra.

NSR Classic - World Race Endurance 24h - 2012

Inläggav Leif J 11 feb 2012, 16:04

Det finns regler (på engelska) publicerade för den här tävlingen på NSRs nya webplats.

http://www.nsrslot.it/index_events_wre.html

Finns det något Svenskt lag (minst 4 personer, max 6 personer) som är intresserade att starta i tävlingen i
Italien i år ?

Deltagande sker på lagets egen bekostnad.

Uppehälle första natten (mellan fredag och lördag) står arrangören för när det gäller lag utanför Italien. Dvs en natt på hotell är betald.

Andra natten är det race, så i praktiken behövs bara den första natten som övernattning om man gör en komprimerad resa med flyg ner på fredagen och flyg hem på söndag kväll.

Datum är 13-15 April.
Platsen är Soragna i Italien.

Vad behövs för att genomföra en definitiv anmälan ?

Anmälningsavgift: 200 EUR / lag
Lagnamn
Lagledares namn (en person är lagledare)
Övriga lagmedlemmars namn
Mobilnummer och e-postadress till alla lagmedlemmar
Definitiv anmälan inkluderande dessa uppgifter måste vara gjord senast 31 Mars.

Om intresse finns gäller det dock att bestämma sig tidigare, förra året blev racet överbokat och det Svenska laget som planerat köra blev av med sin egen plats (därför att definitiv anmälan inte gjorts tidigt nog) och då erbjöds en reservmöjlighet att man skulle få köra tillsammans med ett Holländskt lag. Därför valde då det svenska laget att avstå start 2011.

Likaså gäller det ju att för att få låga flygkostnader boka flyg så fort som möjligt.

Båda dessa faktorer gör att jag rekommenderar det lag som är intresserat och har möjlighet att delta att
kontakta mig så snabbt som möjligt för att göra en definitiv anmälan.

Laget kompenseras/sponsras av mig med värdet av startavgiften (200 EUR) efter genomförd tävling.

För anmälan och ytterligare information kontakta mig på telefon 0730-584995.
Tack på förhand.
Leif Johansson
Veberöd
Användarvisningsbild
Leif J
Braidsbytare
 
Inlägg: 80
Blev medlem: 21 dec 2004, 22:45
Ort: Veberöd
Klubb: Hangaround litta överallt

Återgå till Tävlingar & bilbaneträffar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 46 gäster