TT4 - TRS TDS 4 Race Series 2013

Här diskuteras allt som har med tävlingar och bilbaneträffar att göra.

Re: TT4 - TRS TDS 4 Race Series 2013

Inläggav Aramis 15 jun 2013, 01:15

Janne L skrev:Det skulle vara trevligt med lite bilder från vår eminenta avslutning, kanske någon digitalt bevandrad person som bevistade evenemanget kunde känna sig kallad.
Janne L

Digitalt bevandrade personer som jag anser att den här versionen som Bilbaneforumet använder sig av är helt usel gällande att lägga upp bilder. Har man en bild och den råkar vara för stor att lägga som bilaga så tar det stopp!! Helt värdelöst och forumadministratörerna borde anstränga sig för att göra det bättre. Utvecklingen måste gå framåt! På Facebook klickar man i vilka bilder man önskar visa och sen väntar man en stund så är bilderna på plats! Den som har mest tålamod här på forumet verkar vara Björn M (nallencollin) som är duktig på att spotta ut bilder. Jag har ledsnat på att anvånda en annan klient för att sen klistra in länkar och kladda...
TDS
TUNA DEVILS SLOTRACING
http://www.tunadevils.se
Användarvisningsbild
Aramis
Testförare
 
Inlägg: 2814
Blev medlem: 03 nov 2008, 12:18
Ort: Eskilstuna
Klubb: Tuna Devils Slotracing

Re: TT4 - TRS TDS 4 Race Series 2013

Inläggav Nico 15 jun 2013, 09:58

Japp samma här jag pallar knappt lägga upp bilder på nylackade bilar längre. Antingen får man sitta och skala om dom eller ladda upp någon annanstans. Numera skiter jag i både och :-) Överlägset smidigast är fb och sedan en länk här i forumet.
Så alla som har inloggning på bilbaneforumet och egen mail osv. (förstås scannad av nsa, cia, fbi, kamratposten m fl) kommer åt bilderna även om man inte har fb inloggning eftersom det är öppna gallerier.
Always try to out-perform the car you are racing!
Användarvisningsbild
Nico
Messerschmitt
 
Inlägg: 11275
Blev medlem: 26 apr 2004, 10:58
Ort: Stockholm
Klubb: TRS

Re: TT4 - TRS TDS 4 Race Series 2013

Inläggav snugged 16 jun 2013, 00:02

förslagsvis kan man ladda upp bilder på bilbaneforumets egen sida på fejjan?
http://www.facebook.com/Bilbaneforumet
fast det kanske är bökigt?
Användarvisningsbild
snugged
Testförare
 
Inlägg: 2660
Blev medlem: 09 jul 2007, 00:14
Ort: Málaga

Föregående

Återgå till Tävlingar & bilbaneträffar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 42 gäster

cron