Fulla sex på linjen, hård kamp med vilt farande bilar.
De är inställda att gå jämnt, inte på minsta vis på samma vis, men jämnt på slutet. Fast det var det nog bara Erik som tyckte att de gjorde... Även om det visade sig att Karin klarade av dem lika bra som han...
- Kod: Markera allt
Erik 5 6 4 3 = 18
Karin 4 5 6 3 = 18
Lars 2 2 5 6 = 15
Pär 4 5 2 4 = 15
TG 3 2 5 2 = 12
TP 1 3 1 2 = 7
Totalställning:
Erik 10 10 9 = 29
TG 6 8 6 = 20
Karin 8 - 9 = 17
TP - 6 4 = 10
Lars - - 6 = 6
Pär - - 5 = 5
Formel, support:
Fältet var seriöst uttunnat såhär dags. Arbete å familj hade krävt sina offer.
Två separata saker testades; dels F1 med NC2 vs ChampCar med NC5+½magnet, dels Slot-It F1/P4 vs Ninco original.
NC2 26p, NC5 28p, P4 27p, Original 27p. Kort slutsats: Ninco-bana har förmåga att suga upp "tillsynes"-skillnader & Ninco håller sig till en trivsamt pålitlig standard. Nå, det ska sägas att ChampCar-bilarna är seriöst mycket tyngre än F1, så deras magnet förstärktes med en ½ dylik.
- Kod: Markera allt
Erik 5 2 7 4 = 18
Pär 5 5 4 1 = 15
TG 2 4 5 3 = 14
TP 2 1 4 2 = 9
Totalställning:
Erik 10 10 10 = 30
TG 6 8 6 = 20
TP - 6 5 = 11
Karin 8 - - = 8
Pär - - 8 = 8
GTS (Sport):
- Kod: Markera allt
Erik 6 5 5 4 = 20 Honda NSX /N
Pär 1 6 6 5 = 18 Toyota Supra /N
TG 4 1 3 3 = 11 Ferrari 575 /C
TP 3 3 1 1 = 8 Porsche GT2 /PS
Totalställning:
Erik 10 10 10 = 30
TG 6 8 6 = 20
TP - 6 5 = 11
Karin 8 - - = 8
Pär - - 8 = 8
TG, har du lust att skriva ett referat över GTS?
Så kan jag lägga energi på en sammanfattning av handtagen istället.