TEST

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

TEST

Inläggav Pucko Camaro 69 22 maj 2010, 13:46

Vill Tacka Lala för att vi fick komma o köra lite på banan i fredags eftermiddag. Vi som tackar är Scarlett 1 och hennes dotter Nadia Även Pucko......V70 på banan går riktigt bra nu även med släp efter. Så nu får jag göra iordning 3 bilar till....
Henke din fd bil passa mig som handsken på Lalas bana var nöjd med mina tider på spår 2. Även F40 jag äger gick riktigt bra.
Luftade även en S60 med "turbo motor" från SCX har bytt bakhjulen på den ja även fram. Nicklas i Forsbacka vill nog sätt tänderna i den så den går ännu fortare till nästa gång det ska köras standard race i Forsbacka.......
Komme i såfall byta både motor och drivlina på den samt några bilar till.....
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: TEST

Inläggav Pucko Camaro 69 22 maj 2010, 15:08

Pucko Camaro 69 skrev:Vill Tacka Lala för att vi fick komma o köra lite på banan i fredags eftermiddag. Vi som tackar är Scarlett 1 och hennes dotter Nadia Även Pucko......V70 på banan går riktigt bra nu även med släp efter. Så nu får jag göra iordning 3 bilar till....
Henke din fd bil passa mig som handsken på Lalas bana var nöjd med mina tider på spår 2. Även F40 jag äger gick riktigt bra.
Luftade även en S60 med "turbo motor" från SCX har bytt bakhjulen på den ja även fram. Nicklas i Forsbacka vill nog sätt tänderna i den så den går ännu fortare till nästa gång det ska köras standard race i Forsbacka.......
Komme i såfall byta både motor och drivlina på den samt några bilar till.....

BildBildV 70 packad och klar för att åka på race
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....


Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: slotcarse och 26 gäster