Svenska Scalextricklubben 2006

1:32, 1:28, 1:24, 1:1 Rikstäckande klubb.
twhabos@gmail.com
Det här forumet är öppet för alla.

Svenska Scalextricklubben 2006

Inläggav Habos 01 maj 2006, 21:04

Efter ett besök i den så kallade "väggen" strax innan jul, har inget varit sig likt. Tyvärr har även Svenska Scalextricklubbens planering för 2006 legat nere. Men jag skall försöka ta tag i planeringen för 2006 nu och rädda det som räddas kan.
Det blir nog så att Svenska Scalextricmästerskapet 2006, Scalextricsamlingsmästerskapet 2006 och Play Planet Digital Cup kommer att avgöras i en enda final i November nån gång.
Vi kommer därmed att tona ner Svenska Scalextricklubbens 5 ärs jubileum, och skjuta fram det till ett 6 års jubeleum istället.
Medlemsavgiftslotteriet 2006 och Träfflotteriet 2006 kommer att bli som planerat.
KM för Svenska Scalextricklubben Jönköping kommer att köras med 3 deltävlingar i höst.
Är det fler lokalavdelningar som vill köra KM, så hör av er.
Mer info kommer i nya trdar, så fort jag vet något nytt.
Medlemsavgiften läser ni mer om i tråden "avgift"
Jag skall försöka komma ifatt med repotage och svar i gamla trådar, men det tar ett tag.
Det var nog allt för idag.
Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Inläggav willson 04 maj 2006, 02:04

Det var tråkigt att höra...väggen kan vara rätt hård ibland.
Kul att du börjar hitta tillbaka...utan dig så klubben obefintlig....
Men nu känns att bra igen och vi kan ta nya tag.... :thumb: välkommen tillbaka :D
willson
Övningskör
 
Inlägg: 7
Blev medlem: 10 mar 2005, 23:37
Ort: Göteborg / Skövde

Inläggav Habos 12 dec 2006, 18:55

Ja, 2006 blev ju till att börja med en lugn vårsäsong för Svenska Scalextricklubben, men på höstsäsongen blev det så gott som full fart igen. Tyvärr har ju deltagandet varit dåligt, men vi får ta nya tag 2007.
Jönköpingsavdelningen genomförde sin Km-serie, Svenska Scalextricmästerskapet, Play Planetcupen och Samlingsmästerskapet genomfördes på en enda Scalextricträff. Medlemsavgiftslotteriet och Scalextricträffslotteriet flöt däremot på som vanligt. Trots allt så delades och lottades det ut pokaler, medaljer, Scalextricstartsatser och Scalextricbilar för nästan 15000 kr. De priser som ej delades ut i år kommer tillbaks till Svenska Scalextricklubbens prisbord 2007.
Jag har fortfarande några trådar från 2006 att skriva om innan vi avslutar Scalextricåret 2006, men alla årets Scalextricaktiviteter är nu avslutade, men jag ser redan fram mot ett fartfyllt 2007 med Svenska Scalextricklubben.
Jag tackar för i år och hoppas ni läser vidare under tråden Svenska Scalextricklubben 2007.

Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo


Återgå till Svenska Scalextricklubben

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster