Scalextricträffslotteriet 2007

1:32, 1:28, 1:24, 1:1 Rikstäckande klubb.
twhabos@gmail.com
Det här forumet är öppet för alla.

Scalextricträffslotteriet 2007

Inläggav Habos 12 dec 2006, 19:49

Scalextricträffslotteriet går ju till så att de medlemmar som är på en Scalextricträff är med i en utlottning av en Scalextricbil samma dag. Jag återkommer med vilka träffar och datum som det är frågan om, när jag vet det.
Men eftersom jag vill ha mer aktivitet här på Svenska Scalextricklubbens avdelning här på bilbaneforumet, så får alla medlemmar i Svenska Scalextricklubben som från och med nu, gör ett inlägg här på Svenska Scalextricklubbens avdelning på Bilbaneforumet en lott i en extradragning av en Scalextricbil den 1:a December 2007. Hör av er till mig, så tar jag in er i Svenska Scalextricklubbens användargrupp, så ni kan skiva inlägg.
Ja, då har jag fått den första lotten i extradragningen den 1:a Dec. Skriv ett inlägg, så är ni också med. Vi hörs.

Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Inläggav willson 14 dec 2006, 08:38

Bra förslag.... :up:
Eftersöker en medlemslista på vilka vi är som är med i klubben.
Skulle också vara intresserad av vilka sponsorer vi har. Handlar ju hellre av en som sponsrar oss än av en som inte gör det.... :thumb:

//Håkan
Medlem Nr:2
willson
Övningskör
 
Inlägg: 7
Blev medlem: 10 mar 2005, 23:37
Ort: Göteborg / Skövde

Inläggav Habos 27 dec 2006, 19:43

En medlemslista här på nätet är inte aktuellt, pga en del medlemmar, av olika anledningar. vill helt enkelt inte ha sina namn på nätet, men på Scalextricträffarna går det alltid att läsa klubbens medlemslistor, dock med undantag av några, som vill vara anonyma.
MEN under presentationstråden är det meningen att alla medlemmar, som vill, ska presentera sig, och det vore väl en trevlig form av medlemslista här på nätet.

En tråd om vilka Scalextricklubbens sponsorer är, är däremot påtänkt sen flera år, men det har ju varit en lite känslig sak här på Bilbaneforumet, men nu kommer jag i alla fall på våra sponsorers önskemål att i den tråden att presentera alla Svenska Scalextricklubbens sponsorer, i den takt och ordning som vi är klara med 2007:s sponsringsavtal.

Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Inläggav Heureux 27 dec 2006, 23:46

Hej Thomas!

Såg ditt inlägg om din klubbs sponsorer, tänk på att inte bryta mot forumets regler:

"Poster och inlägg med enda syfte att göra reklam för något företag eller direkt återförsäljning är inte tillåtet och leder till varning eller avstängning samt att inlägget kommer att redigeras eller raderas."

Det bästa är kanske om du meddelar dina klubbmedlemmar vilka sponsorer din klubb har i ditt eget medlemsmail eller på annat tillbörligt sätt. Om dina sponsorer har önskemål om att synas här på bilbaneforumet så är de välkomna att kontakta oss som håller i forumet så kan de få köpa en bannerplats som alla andra.

Mvh
Admin
Forumadministratör - Bilbaneforumet.se
[ Frågor om forumet ] [ Personlig hjälp ] [ Lär dig BBCode ]
The white zone is for loading and unloading only - if you have to load or unload go to the white zone.
Användarvisningsbild
Heureux
Administratör
Administratör
 
Inlägg: 592
Blev medlem: 01 dec 2003, 02:09
Ort: Stockholm

Inläggav Habos 15 jan 2007, 17:34

Ja, jag får återkomma om sponsortråden, när jag kommit överens med Admin om en bra lösning för alla.
Men skriv gärna i presentationstrådarna, så kan det bli en kanonbra medlemslista.
Och Willson, du är klar för ett lottnummer i Scalextricträffslotteriet 2007, i och med ditt inlägg. Tyvärr funkar inte min datoruppkoppling sen jag fick digitaltv via bredbandet, så just nu är 036 46751 det enda sätt att kontakta mig om vilka lottnummer du vill ha.

Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben Sverige och Jönköping.
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Inläggav Habos 23 apr 2007, 17:41

Tyvärr gick det inte att komma överens om en lösning angående Svenska Scalextricklubbens sponsorstråd, så vi kan inte komma med någon lista med Svenska Scalextricklubbens sponsorer här på Bilbaneforumet
Men skriv gärna en liten presentation om er själva i rätt tråd
Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Inläggav Habos 23 apr 2007, 17:44

Svenska Scalextricklubben gör 1:a dragningen (av 5) i Scalextricträffslotteriet 2007 i samband med Svenska Scalextricmästerskapets deltävling i Mullsjö Lördagen 28 April kl15.00
Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Inläggav Habos 03 maj 2007, 17:10

Jag återkommer strax om 1:a dragningen i Svenska Scalextricklubbens träfflotteri 2007

Mvh Thomas Wewrner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Inläggav Habos 05 maj 2007, 11:18

Ett tjugotal Scalextricintresserade personer passerade grindarna på årets första rikstäckande Scalextricträff. Kl 15 var det 11 st Scalextricklubbsmedlemmar som skrivit sitt namn på dragningslistan till Svenska Scalextricklubbens träfflotteri 1- 2007. Och det blev den nye Anders Persson som vann årets första Scalextricbil i träfflotteriet 2007. Grattis.

Dragning 2,3 och 5 görs på de 4 Scalextricträffar som Scalextricmästerskapet 2007 körs på. Exakta datum kommer så småningom.
Dragning 6 görs i December, och då är alla som skrivit nåt inlägg här på Svenska Scalextricklubbens avdelning här på Bilbaneforumet med i dragningen. Hittills är det bara ett par stycken som skrivit nåt, men skriv gärna nåt inlägg, så får ni dessutom chansen att vinna en helt ny Scalextricbil.
Vi har även bestämt att ytterligare en dragning kommer att göras i samband med Nostagimässan i Göteborg 30/9 . Det blir dragning nr 4.
Eftersom datumen inte är spikade för de 3 Scalextricmästerskapsdeltävlingarna som återstår, så kanske inte dragningar blir i den nummerordning som jag skrivit.
Totalt blir det altså 6 dragningar i Svenska Scalextricklubbens träfflotteri 2007, där en helt ny Scalextricbil lottas ut varje dragning.

Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklbben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Inläggav Habos 04 sep 2007, 18:29

Ja, eftersom de riksomfattande Scalextricträffarna fått byta datum, så blir nästa Scalextricträffdragning på Nostalgimässan i Göteborg Söndagen 30 Sep kl 15 i Svenska Scalextricklubbens monter. Alla Svenska Scalextricklubbens medlemmar som under dagen skrivit sitt namn på dragningslistan har chans att vinne en Scalextricbil. Man behöver inte vara på plats kl 15, men det är ju naturligtvis mycket roligare att vara där när det händer.
Detta blir ju årets andra dragning, men den kallas dragning nr 4.
Det kommer mer info om Nostalgimässan i en egen tråd.

Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Inläggav Habos 06 okt 2007, 12:00

8 st av Svenska Scalextricklubbens medlemmar skrev upp sig på Scalextricträffslotterilistan på Nostalgimässan. 2 ytterligare medlemmar tittade förbi, men glömde skriva in sig, men de behöver inte vara ledsna för det, för strax innan dragningen skrev jag in både Leif och Mats, så de kom med i dragningen. Jag känner inte igen alla av Svenska Scalextricklubbens medlemmar så det är möjligt att någon ytterligare passerade, men 10 namn var i alla fall med i utlottningen av en ny Scalextricbil.
Första tärningsslaget blev en 3, och spänningen steg hos de 5 som var närvarande.
Andra slaget blev en 3 och vinnare på denna Scalextricträff blev Axel Werner som genast sprang ner och hämtade Alonsos mclaren hos en av Svenska Scalextricklubbens sponsorer som hade försäljningsbord på Nostalgimässan.

Jag återkommer med tid och plats för nästa Scalextricträffslotteri.

Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Inläggav Habos 12 dec 2007, 19:58

Till dragning 6 i Svenska Scalextricklubbens Scalextricträffslotteri 2007 fick man ju en lott, om man skrev ett inlägg här på Svenska Scalextricklubbens avdelning här på Bilbaneforumet innan 1:a dec. Jag har inte kollat igenom allt ännu, men det var ju ingen direkt rusning, men ni som skrivit ett inlägg,får i alla fall en 50% chans att vinna en Scalextricbil. Nästa gång ni träffar mig under 2007 eller 2008, antingen på en Scalextricträff eller något annat tillfälle, så får ni välja 3 nummer på tärningen. Blir det något av de numren ni tagit, så vinner ni helt enkelt en ny Scalextricbil. Jag meddelar i denna tråd, vilka som vann en Scalextricbil, när vi träffats och gjort tärningsslaget.
Vi kommer åtminstone ha ytterligare en dragning i träfflotteriet 2007. Den blir i samband med avslutningen och prisutdelningen. Jag återkommer med mer info.
mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben Jönköping
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Inläggav willson 15 dec 2007, 10:39

Börjar också dra ihop sig att betala sin medlemsavgift för -08.
Hur mycket skall den vara på nästa år? Och vart pröjsar man, konto mm...
Ha en riktig trevlig Jul & Gott Nytt År :beer:

Och tack för ett mycket bra jobb under -07 Thomas :thumb:
Medlem Nr:2
willson
Övningskör
 
Inlägg: 7
Blev medlem: 10 mar 2005, 23:37
Ort: Göteborg / Skövde

Inläggav Habos 25 dec 2007, 20:06

Årets sista Scalextricträffslotteridraging gjordes i samband med avslutning och prisutdelningen för 2007. 8 man var på plats för att köra race och att vinna en ny Scalextricbil i Scalectricträffslotteriet 2007. I lotteriet var det dock bara en man som kunde vinna en ny Scalextricbil, och det blev återigen den där Anders P som vann.
Han vann ju även en bil på Scalextricträffen 28 april, men är man en turgubbe så är man.
Det blev ju nu bara 4 st dragningar, det var ju planerat 6 st, men vi återkommer med Svenska Scalextricträffslotteriet 2008 och hoppas på fler nöjda Scalextricbilsvinnare.
MVH Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo


Återgå till Svenska Scalextricklubben

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster