Presentation

1:32, 1:28, 1:24, 1:1 Rikstäckande klubb.
twhabos@gmail.com
Det här forumet är öppet för alla.

Presentation

Inläggav Hans-Fredrik 30 jan 2005, 23:37

Hej!
Vill med detta enkla inlägg göra mig lite känd för er i klubben. Det är roligt att se att det finns fler skövdefolk, också jag är Skövdebo sedan alltid. Fick bilbana när jag var liten och det var två till på "min" gata som också hade Scalextric så vi körde lite nu och då hos varandra. Jag har ganska mycket delar som inköpts under åren, jag har både classic och nu även sport. Vad gäller bilar så är det en salig blandning av både nya och gammla. Jag tycker det är roligt med de gammla mest av nostalgiskäl men de är ju inget att tävla med nu när man har nyare med magneter.
Jag bor i en stuga på landet och har berett plats för en sats jag köpte häromveckan och man förundras ju hur fort de kan gå men går man över gränsen vill det till att de inte åker in i väggen. Jag har ju en drömm om att hitta en lokal där man kunde sätta upp en permanent bana men så långt är jag inte kommen och jag kan väl inte säga att jag letar så aktivt.
Jag är och har väl inte varit så aktiv i klubben men jag tycker det är roligt att det finns en och det är mycket bilbana i mina tankar.
hälsar Hans-Fredrik
Hans-Fredrik
Övningskör
 
Inlägg: 7
Blev medlem: 18 jan 2005, 23:31
Ort: Skövde

Återgå till Svenska Scalextricklubben

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster