Svenska Scalextricklubben till Bryssels 24 h tävling 2009

1:32, 1:28, 1:24, 1:1 Rikstäckande klubb.
twhabos@gmail.com
Det här forumet är öppet för alla.

Svenska Scalextricklubben till Bryssels 24 h tävling 2009

Inläggav Habos 02 jan 2009, 16:12

Svenska Scalextricklubben till Brysells Scalextricklubbs 24h-tävling 2009
Vi träffade ju Brysslarna på 24-timmarstävlingen i Danmark redan 2005, och 2006 fick vi inbjudan från Bryssel att deltaga vid deras årliga 24timmarstävling, men intresset har varit svagt, så varken 2006 eller 2007 fick vi ihop nåt lag. Efter semstern 2008 försökte jag i alla fall anmäla ett lag till tävlingen som går i Nov, men det var redan fullt. Vi hade väl i och för sig kunnat tryckt bort ett av de Belgiska lagen, men vi anmälde ett lag till 2009 års tävling istället, men vi var inte först med anmälan i alla fall.
Ja hur som helst har Svenska Scalextricklubben anmält ett lag, så nu är vi tvugna att åka dit med ett lag. Det har inte kommit upp något datum än på deras hemsida, men det brukar vara i November nån gång.
Vi behöver alltså en 4 - 5 man till som är intresserade.
Hör av er till mig så fort som ni kan.
Jag återkommer i denna tråd med info.
Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Re: Svenska Scalextricklubben till Bryssels 24 h tävling 2009

Inläggav Habos 03 jan 2009, 12:52

Jodå, det har redan hört av sig några och undrat lite skämtsamt vilket hotell vi skall ligga på och vilket flyg vi skall åka med. Det blir naturligtvis bilresa, som jag antar blir både smidigast och billigast.
Axel och jag har bestämt att vi hänger med. Vi behöver alltså minst 2 -3 st till som är intresserade av att hänga med. När vi körde 24 timmars i Danmark så var vi 4 st, men det var i minsta laget, så vi behöver nog vara 5 st i alla fall.
Vi är väl lite tidigt ute än, men har du seriöst intresse att hänga med, så hör av er. I vilket fall som helst är det minst 2 kanske 3 arbetsdagar du behöver vara ledig. Vi åker inte dit för att ta semester, utan för att göra ett så bra resultat vi kan.
Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo


Återgå till Svenska Scalextricklubben

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster