Händer det något...

1:32, 1:28, 1:24, 1:1 Rikstäckande klubb.
twhabos@gmail.com
Det här forumet är öppet för alla.

Händer det något...

Inläggav teepee 13 jun 2005, 13:51

... i klubben nuförtiden? Har inte sett till några utskick eller tävlingsresultat på ett tag...

Mvh
Thomas
Användarvisningsbild
teepee
Mekaniker
 
Inlägg: 343
Blev medlem: 02 feb 2004, 19:59
Ort: Skövde

Inläggav jani003 13 jun 2005, 16:07

Jag är oxå nyfiken på vad som händer ;-)
Användarvisningsbild
jani003
Braidsbytare
 
Inlägg: 68
Blev medlem: 29 nov 2004, 17:32
Ort: Bottnaryd, Småland Född Västgöte

Inläggav jani003 21 jun 2005, 16:35

Kanske varit en datorkrasch...
Användarvisningsbild
jani003
Braidsbytare
 
Inlägg: 68
Blev medlem: 29 nov 2004, 17:32
Ort: Bottnaryd, Småland Född Västgöte

Inläggav jani003 29 jun 2005, 16:24

Det är en monolog detta!
Användarvisningsbild
jani003
Braidsbytare
 
Inlägg: 68
Blev medlem: 29 nov 2004, 17:32
Ort: Bottnaryd, Småland Född Västgöte

Inläggav teepee 29 jun 2005, 23:23

Nej, inte riktigt... Jag är i alla fall med... :taunt:
Skulle dock gärna vilja att Thomas W vore med lite också!
Användarvisningsbild
teepee
Mekaniker
 
Inlägg: 343
Blev medlem: 02 feb 2004, 19:59
Ort: Skövde

Inläggav Habos 01 jul 2005, 21:57

Jodå, nu är jag med också.
Om det händer något i Svenska Scalextricklubben. Ja, det är klart det gör. Läser ni inte program och tävlingskalendern?

I Svenska Scalextricmästerskapet kördes 2:a deltävlingen i Maj i Mullsjö och 3:e deltävlingen går i Stockhomsregionen 17 Sep, men hos Svenska Scalextricklubbens lokalavdelning i Jönköping kör vi träningstävlingar var annan vecka, varannan gång digitalt med 12 bilar på Play Planet i Jönköping och varannan gång på olika Scalextricbanor i närområdet. Scalextricbanan hos Mullsjö slotracingklubb som vi körde 2:a deltävlingen i Svenska Scalextricmästerskapet på, är fortfarande uppbyggd, så där har vi kört 3 gånger nu. 12 Maj och 9 Juni körde vi träningstävlingar där med Scalextricstartsatser som 1:a pris. Hos Play Planet har vi fått MYCKET fina priserbjudande de kvällar vi kört där.
I höst kommer vi även att köra några gånger i Borås, Däremot kommer Göteborgskörningarna skjutas framåt i tiden.
Medlemsutskicken på 12 - 15 sidor har tagit alldeles för mycket tid att skriva, så i år var det tänkt att åtminstone tävlingsreferat och resultat skulle skrivas här på forumet, men efter att tävlingsrepotaget från Karlskoga (där 12 man körde) bara "försvann" när jag tryckte på skicaknappen, så har det känts lite våghalsigt att skriva så långa inlägg här.
Men till Stockholmstävlingen kommer det dock ett "vanligt" medlemsutskick på 12- 15 sidor, med inbjudan och repotage från de tidigare deltävlingarna i Svenska Scalextricmästerskapet.

Eftersom det inte anmälde sig några utländska team till 24-timmars Scalextrictävlingen i Danmark, så flyttades den tävlingen från Midsommarhelgen till 13-14 Augusti, och då får väl Svenska Scalextricklubben försöka komma med ett team. Ni som verkligen vill vara med och köra, hör av er till mig omgående.

Jag arbetar även hårt med priserna till Svenska Scalextricklubbens prisbord 2006, som kommer att vara värt 50 000 kr ! ! ! ! ! !

Ja, jag tror att jag besvarat den ganska otacksamma frågan: Händer det något i Svenska Scalextricklubben? Men, självklart, är det så att man behöver komma på Scalextricträffarna för att det skall märkas att det händer mycket i Svenska Scalextricklubben.

Mvh Thomas WErner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo

Inläggav teepee 01 jul 2005, 22:18

Otacksam????

Nu är det så att jag inte har haft möjlighet av oliak anledningar att vara med på träffarna. Men likt förbannat har jag betalat medlemsavgiften, och anser mig vara sk fullvärdig medlem i klubben!!!

Det innebär att jag tycker mig ha lite rätt till information om tävkingsresultat och aktiviteter i klubben...

Måhända är detta lite hårda ord, men jag tycker inte att det är för mycket begärt med lite klubbinfo... Tror inte att jag är ensam om detta?!
Användarvisningsbild
teepee
Mekaniker
 
Inlägg: 343
Blev medlem: 02 feb 2004, 19:59
Ort: Skövde

Inläggav teepee 01 jul 2005, 22:29

Dessutom hjälper det ju inte att läsa program och kalender för att veta vad som hänt på träffarna och hur det har gått i de olika tävlingarna! :?
Användarvisningsbild
teepee
Mekaniker
 
Inlägg: 343
Blev medlem: 02 feb 2004, 19:59
Ort: Skövde

Inläggav Habos 11 sep 2005, 00:08

Svenska Scalextricklubben anordnade 12 st Scalextricträffar i din region första halvåret 2005. Du kunde inte komma på någon av de träffarna, säger du. Istället frågar du här på Bilbaneforumet om det händer något i Svenska Scalextricklubben? För oss som anordnat dessa 12 träffar, så känns din fråga ganska otacksam.
Visst är det tråkigt att inte få medlemsutskicken på 10-12 A4.sidor Scalextricläsning, det tycker alla medlemmar, men det tog alldeles för lång tid att skriva dem. 2005 fick vi välja mellan att skriva Scalextric eller att köra Scalextric. Som du säkert förstår valde vi att anordna fler träffar och köra mer Scalextric. På samma antal timmar som jag skrev medlemsnyheter 2004, har jag 2005 skrivit det viktigaste här på Bilbaneforumet och dessutom fått ihop priserna till Svenska Scalextricklubbens prisbord 2005 för 15000 kr och Svenska Scalextricklubbens prisbord 2006 för 50 000 kr !!!!!!!!!!!
Repotaget och resultatlistan från 1:a deltävlingen i Svenska Scalextricmästerskapet 2005 försvann pga nåt tekniskt fel, och när jag väl fått in resultatlistan efter 2 deltävlingar så var det nån hacker här på Bilbaneforumet, och så var resultatlistan borta igen. Nu kommer det ingen ny resultatlista förrän efter Stockholmsdeltävlingen 17 Sep.
Dock är det bästa och roligaste sättet att snabbt få info om vad som händer på Scalextricträffarna och i Svenska Scalextricklubben att besöka Svenska Scalextricklubbens Scalextricträffar. Under 2005 har vi redan anordnat 13 st Scalextricträffar och ytterligare 12 st träffar är med i träffkalendern 2005, ända från Skåne upp till Stockholm, och vi som anordnar dessa träffar hoppas förstås på att alla medlemmar försöker att åtminstone komma på några av dessa 25 träffar

Mvh Thomas Werner Svenska Scalextricklubben
Habos
Kartläsare
 
Inlägg: 508
Blev medlem: 02 feb 2004, 23:44
Ort: Habo


Återgå till Svenska Scalextricklubben

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster

cron