Bildgåta v4.05

Här diskuteras allt som har med världen i skala 1:1 att göra.
Allt från den nya katten till den gamla volvon...

Inläggav jomol22 08 nov 2005, 16:43

Sorry, i upphetsningen över det omöjliga att hitta detta elände såg jag inte att du skickat in svaret. Jag letade upp Skövde och skulle just meddela att det inte är den heller.
Nu undrar jag: HUR I HELA H-E HITTADE DU EN BANA I LUXEMBURG, AV ALLA TRILJONER BANOR I VÄRLDEN???

Och grattis!
jomol22 hette förut srsowö
Användarvisningsbild
jomol22
Veteranracer
 
Inlägg: 3147
Blev medlem: 09 feb 2004, 18:04
Ort: Örebro
Klubb: SRSoWÖ

Inläggav RaceTG 08 nov 2005, 16:45

Jag är oxå övertygad om att Björnen får poäng!

Skickligt!
Användarvisningsbild
RaceTG
Kartläsare
 
Inlägg: 954
Blev medlem: 31 maj 2005, 20:29
Ort: Göteborg
Klubb: FROG

Inläggav bscc1 08 nov 2005, 17:46

srsowö skrev:Sorry, i upphetsningen över det omöjliga att hitta detta elände såg jag inte att du skickat in svaret. Jag letade upp Skövde och skulle just meddela att det inte är den heller.
Nu undrar jag: HUR I HELA H-E HITTADE DU EN BANA I LUXEMBURG, AV ALLA TRILJONER BANOR I VÄRLDEN???

Och grattis!


Jamen, han ska ju snart gå i ide och då måste han äta mycket så han klarar att sova hela vintern. Och då har han suttit vid datorn hela dagen och kombinerat nytta med nöje genom att leta bland världens kartbanor mellan tuggorna. Är det inte så Björnen?

Grattis till poängen :beer:
bscc1
Depåman
 
Inlägg: 222
Blev medlem: 18 mar 2004, 13:52
Ort: Motala
Klubb: WSCC

Inläggav Storabjörnen 08 nov 2005, 19:25

bscc1 skrev:... suttit vid datorn hela dagen och kombinerat nytta med nöje genom att leta bland världens kartbanor mellan tuggorna. Är det inte så Björnen?

Grattis till poängen :beer:


Visst är det så! Ni andra sover ju varenda natt vettja'. Jag kryper in och sover en längre period i stöten istället. :) Och när jag sover, ja då kan inte ens de vildaste björndrömmarna ta mig så långt som till Luxenburg.

Eller så är det så att jag sitter som en gammal möbel här på kontoret och knackar "kredit-databas-handhavande-manual" och de facto har så tråkigt att jag med lätthet surfar mig ända bort till Luxenburgs okända RC-banor, i ren skär tristess.

Med detta intet sagt att Bildgåtorna skulle vara tråkiga - tvärtom. ;)

Brum!

/b.
Der Bär mit Das Auto.
Användarvisningsbild
Storabjörnen
Bad Cop
Bad Cop
 
Inlägg: 4200
Blev medlem: 02 okt 2004, 11:52
Ort: 08 Norr

Föregående

Återgå till Allmänt 1:1

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 118 gäster