Vilka (aktiva) medlemmar bor i Skåne?

Här diskuteras allt som har med världen i skala 1:1 att göra.
Allt från den nya katten till den gamla volvon...

Vilka (aktiva) medlemmar bor i Skåne?

Inläggav Val Solo 17 sep 2012, 09:26

Hej!
Är nyfiken på vilka av de aktiva medlemmarna här som bor i Skåne. O med aktiv menar jag att man håller på med bilbanan regelbundet, inte nödvändigtvis att man skriver en massa på forumet..

Har ju förstått att Ett gäng bor i Hgb-trakten kring Largassos bana/klubb. Har oxå förstått att klubb finnes i Malmö. Har dock inte koll på vilka från forumet som e aktiva i den klubben..

IOM att jag håller på med landskapet till min egen lilla bana hade det varit oerhört givande att IRL se hur ngn annan gjort. Foton ger mycket, men en IRL upplevelse ger så mycket mer :)
"Som guys play hard to get, I play hard to want" -- Ford Farlaine, Rock'n'Roll detective
Användarvisningsbild
Val Solo
Mekaniker
 
Inlägg: 268
Blev medlem: 31 jul 2012, 10:01
Ort: Limhamn

Re: Vilka (aktiva) medlemmar bor i Skåne?

Inläggav Lasp 17 sep 2012, 21:06

Det finns många.
Jag är inte säker på att du ens kan vaska fram dem denna vägen!
Men Jag bor i Helsingborg när jag är hemma, och det är jag för det mesta, även om jag lämnat Paris på eftermiddagen för en passage via Spa ;-) :up:
Men du är välkommen upp till Hbg. Prata med Lala och Martin, men även med de flera i Höganäs.
Se Banan hos Pollymannen (och kör den). Kolla med FightFireMan och Löör förstås!
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: Vilka (aktiva) medlemmar bor i Skåne?

Inläggav Val Solo 19 sep 2012, 11:08

Lasp skrev:Det finns många.
Jag är inte säker på att du ens kan vaska fram dem denna vägen!
Men Jag bor i Helsingborg när jag är hemma, och det är jag för det mesta, även om jag lämnat Paris på eftermiddagen för en passage via Spa ;-) :up:
Men du är välkommen upp till Hbg. Prata med Lala och Martin, men även med de flera i Höganäs.
Se Banan hos Pollymannen (och kör den). Kolla med FightFireMan och Löör förstås!


Ok, tack Lasp!!
"Som guys play hard to get, I play hard to want" -- Ford Farlaine, Rock'n'Roll detective
Användarvisningsbild
Val Solo
Mekaniker
 
Inlägg: 268
Blev medlem: 31 jul 2012, 10:01
Ort: Limhamn

Re: Vilka (aktiva) medlemmar bor i Skåne?

Inläggav Pucko Camaro 69 19 sep 2012, 19:59

ta dig till Singelgatan på torsdagkväll den 20e mellan 18.30-20.30 där är aktivitet då.
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: Vilka (aktiva) medlemmar bor i Skåne?

Inläggav Val Solo 20 sep 2012, 12:14

Pucko Camaro 69 skrev:ta dig till Singelgatan på torsdagkväll den 20e mellan 18.30-20.30 där är aktivitet då.

Hade älskat det, men det e barnvecka... Alla jämna veckor e jag fast i pappavärlden :up:
"Som guys play hard to get, I play hard to want" -- Ford Farlaine, Rock'n'Roll detective
Användarvisningsbild
Val Solo
Mekaniker
 
Inlägg: 268
Blev medlem: 31 jul 2012, 10:01
Ort: Limhamn

Re: Vilka (aktiva) medlemmar bor i Skåne?

Inläggav Lempa 03 okt 2012, 15:40

Val solo,
du är som Pucko säger varmt välkommen till oss på Singelgatan i Malmö när du har möjlighet. I morrn 4/10 är det öppet igen, men det kanske rimmar dåligt med dina fasta veckor? Annars tror jag säkert det kommer bli fler torsdagar framöver med öppethållande som även kan funka för dig. Kolla tråden http://www.bilbaneforumet.se/viewtopic.php?f=4&t=7964&start=0&st=0&sk=t&sd=a för uppdateringar av öppethållande.

Tidigare har klubben regelbundet haft öppet minst en gång/vecka på den befintliga banan, men då det under denna höst byggs upp två banor till i lokalen är det inte garanterat öppet varje vecka, åtminstone inte än, men när de väl är körklara kommer nog läget stabiliseras och vi får fasta öppettider iom det.

Hoppas vi ses snart!

Cheers
:beer:
Användarvisningsbild
Lempa
Mekaniker
 
Inlägg: 323
Blev medlem: 13 dec 2005, 03:25
Ort: Lund

Re: Vilka (aktiva) medlemmar bor i Skåne?

Inläggav Lempa 11 okt 2012, 00:09

Liten update för dig Val Solo:
Som det ser ut just nu kommer vi ha öppet i lokalen varje vecka här i Malmö och då normalt då torsdagar 18:30-20:30. Hoppas det underlättar för dig och att du därmed kan kika ner och kolla in verksamheten iom detta och få gasa loss lite på någon av banorna. Vi har just ft en bana up running atm, men har snart tre olika varianter av plastbanor av trenne slag på gång under samma tak!!! Och då kan jag lova att var och en av dessa banor lätt hade kunnat kvala in som en seriös klubbana var och en för sig! Hoppas det kan locka på något sätt? ;)

BTW, jag har mixat och kört ljud till SPOCK fler gånger är mina fingrar räcker, bla på Mejeriet i Lund. Skulle vara kul att få göra det igen med dig vid den ena sidan av synth-spakarna! :beer:

Veni Vidi Vici!
/Lempa
Användarvisningsbild
Lempa
Mekaniker
 
Inlägg: 323
Blev medlem: 13 dec 2005, 03:25
Ort: Lund


Återgå till Allmänt 1:1

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 68 gäster

cron