Jormungandr skrev:jag är så jävla less på touchscreen mobiler. Har en HTC men använder den ändå bara för att ringa och skicka SMS vilket var mycket smidigare på min förra (Nokia 3210). ville kunna lägga in egna ringsignaler, vilket går, men då är ringtonen mycket lägre än med de förprogrammerade så det hörs knappt. det går heller inte att skriva på skiten utan att trycka in fel knappar och den lägger på varje gång jag tar upp den ur fickan för att svara... sen har den tusen funktioner som är helt onödiga och bara tar plats.
Jobbigt med knubbiga fingrar och smartphone.... hehe
Varför har du en sån då
Köp en vanlig Ericsson, min morsa skaffade en vanlig "dumbphone" som polarn kallar dom - med knappar ... dom kastade telefonen efter henne för noll o ingenting. Det är ju inte ett problem som inte går att lösa?!
Mina rippade mp3-låtar funkade klockrent på HTC'n och lika bra på Samsung luren. Mailen funkar asbra, och jag diggar menysystemet, färglayout o hela klabbet. och... drag n drop wohooo. Kalender synkad med googlemail. Jag använder funktionerna och möjligheterna i min Galaxy & Tab i jobbet och just dom här funktionerna som jag använder lämnar inget att önska för min del, pdf hantering med produktblad och qr-scanning osv flyter skööönt!
Thank heaven for Samsung!!