Tack för en fantastisk och väldigt inspirerande tävling! Hade nog ännu roligare än förra gången och hela hemresan spenderades i diskussion om förbättringar och om kommande projekt

Tack för ett finfint arrangemang och goda korvar! Mycket bra jobbat grabbar!
Själv blev det ganska stressigt med en hel del reparationer (Stackars Ragnarök blir nog aldrig lika fin igen

) men jag höll huvudet kallt och den liksom alla mina bilar gick bara bättre och bättre! Jag är supernöjd med två pallplatser, men jag såg även stor potential i flera bilar. Nästa gång går det ännu snabbare

! Kul att Peter även lyckades ta en pallplats med min andra FC.
Grattis till Janne L och David som tog segrarna idag, speciellt den sistnämnda som var förkrossande snabb i flera klasser! Ska bli kul att få se resultat med tider och stegarna snart hoppas jag.
Jag tror sällan att man fått så mycket bygginspiration som vid dessa två tävlingar jag deltagit i. Nya ideér poppar upp och planer börjar matrealiseras. Uffes snygga byggen är helt underbara, även om de flesta endast dekorerar bankanten, men du var väl värd din Best in show Award för din grymma Duster. hoppas någon lägger ut lite bilder och filmklipp, jag glömde tyvärr mina prylar hemma