Är de snygga? Ja jag tycker de ser rätt feta ut!
Bra att det blir plats för digital styrteknik i 1:32 orna!
Morbidelli skrev:Jag tycker dom ser rätt snygga ut i år, men inget slår en Minardi från 1991 såklart
Nico skrev:Morbidelli skrev:Jag tycker dom ser rätt snygga ut i år, men inget slår en Minardi från 1991 såklart
Ouf... den är stenhård! Bra val Gianni(?)
Morbidelli skrev:Microprose Grand Prix 2 och valde Minardi som vår team. Då körde Pierluigi Martini och Michele Alboreto Minardi, Gianni satt i en Footwork Ford på den tiden.
Nico skrev:Morbidelli skrev:Microprose Grand Prix 2 och valde Minardi som vår team. Då körde Pierluigi Martini och Michele Alboreto Minardi, Gianni satt i en Footwork Ford på den tiden.
Ah vilka minnen... kompisarna tyckte jag var über-seriös som hade ratt och pedaler.
En kompis var särskilt road av att jag kunde köra i racetempo runt Monaco medans han bytte mellan de många kameravinklarna samtidigt.
Utan att googla och krångla - lyckades inte den gode Gianni styra in en tredjeplats någon gång? Jag minns att det var mycket magert med poäng under karriären, men på podiet kom han fan!
Tin-tops har ju visat sig vara hans grej. Supercars/WTCC/TCR ... allt med god framgång.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 12 gäster