Våren 2020 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 06 jan 2020, 13:21

våren 2020 börjar idag med "träning" från kl.17:30 (halv sex) fortsätter imorgon med HBG-Klippan i Helsingborg och på torsdag i Klippan från kl.17:00 :thumb: nästa vecka på tisdag börjar vi med Scalextric BTCC :D Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 13 jan 2020, 14:03

"Träning" idag måndag från kl. halv sex (17:30) I morgon tisdag kör vi igång med Scalextric BTCC vanliga tiden.
Välkomna :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 16 jan 2020, 13:52

då har vi startat våren 2020 med Scalextric BTCC
1.jpg
1.jpg (228.35 KB) Visad 55166 gånger
2.jpg
2.jpg (235.62 KB) Visad 55205 gånger
3.jpg
3.jpg (165.35 KB) Visad 55174 gånger
4.jpg
4.jpg (138.69 KB) Visad 55169 gånger
5.jpg
5.jpg (142.62 KB) Visad 55193 gånger
6.jpg
6.jpg (192.01 KB) Visad 55161 gånger
7.jpg
7.jpg (220.88 KB) Visad 55178 gånger
8.jpg
8.jpg (179.71 KB) Visad 55163 gånger
9.jpg
9.jpg (161.23 KB) Visad 55177 gånger
10.jpg
10.jpg (140.38 KB) Visad 55181 gånger
11.jpg
11.jpg (162.83 KB) Visad 55195 gånger

ses igen nästa vecka :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 jan 2020, 12:21

"Träning" idag måndag 17:30-19:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2020, 16:45

nu har vi orkat med två rundor :-P med Scalextric BTCC
1.jpg
1.jpg (267.15 KB) Visad 54688 gånger
2.jpg
2.jpg (156.57 KB) Visad 54691 gånger
3.jpg
3.jpg (154.45 KB) Visad 54696 gånger
4.jpg
4.jpg (192.5 KB) Visad 54667 gånger
5.jpg
5.jpg (198.62 KB) Visad 54676 gånger
6.jpg
6.jpg (215.53 KB) Visad 54696 gånger
7.jpg
7.jpg (178.8 KB) Visad 54683 gånger
8.jpg
8.jpg (184.92 KB) Visad 54701 gånger
9.jpg
9.jpg (198.87 KB) Visad 54692 gånger
10.jpg
10.jpg (195.31 KB) Visad 54680 gånger
11.jpg
11.jpg (162.4 KB) Visad 54687 gånger
12.jpg
12.jpg (199.85 KB) Visad 54678 gånger
13.jpg
13.jpg (152.75 KB) Visad 54655 gånger
14.jpg
14.jpg (136.58 KB) Visad 54698 gånger

många jämna race :thumb: Kul :-?
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 jan 2020, 11:43

träning idag måndag 27:de från 17:30 :greenflag: :-zzz
senare i vår så kör vi Slot.it Classic, Slot.it DTM, NSR Mosler och vi avslutar med Slot.it Grupp C :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 30 jan 2020, 16:26

så har vi "växt" in i tredje rundan med BTCC bilarna :D
1.jpg
1.jpg (197.68 KB) Visad 54211 gånger
2.jpg
2.jpg (245.72 KB) Visad 54237 gånger
3.jpg
3.jpg (250.86 KB) Visad 54216 gånger
4.jpg
4.jpg (181.12 KB) Visad 54200 gånger
5.jpg
5.jpg (177.05 KB) Visad 54243 gånger
6.jpg
6.jpg (209.49 KB) Visad 54236 gånger
7.jpg
7.jpg (181.83 KB) Visad 54204 gånger
8.jpg
8.jpg (185.85 KB) Visad 54243 gånger
9.jpg
9.jpg (195.99 KB) Visad 54214 gånger
10.jpg
10.jpg (145.25 KB) Visad 54239 gånger
11.jpg
11.jpg (185.08 KB) Visad 54213 gånger
12.jpg
12.jpg (198.69 KB) Visad 54209 gånger
13.jpg
13.jpg (156.76 KB) Visad 54201 gånger
14.jpg
14.jpg (139.66 KB) Visad 54205 gånger

många jämna heat även denna gång, bild nr:6 är efter heat nr:5 det skilde några varv men ändå :thumb:
skoj :-;
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2020, 14:53

"träning, umgänge" från klockan 17:30 idag måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 06 feb 2020, 12:41

det gick inte att köra in två och ett halvt varv på Oskar, istället blev det ett litet tapp till på två varv. Det är bara att göra ett nytt försök när vi ska köra Slot.it classic på tisdag, men innan dess kör vi 24-timmars i Danmark.
1.jpg
1.jpg (254.93 KB) Visad 53979 gånger
2.jpg
2.jpg (244.71 KB) Visad 53991 gånger
3.jpg
3.jpg (183.5 KB) Visad 54018 gånger
4.jpg
4.jpg (200.99 KB) Visad 54004 gånger
5.jpg
5.jpg (182.88 KB) Visad 54028 gånger
6.jpg
6.jpg (168.22 KB) Visad 53993 gånger
7.jpg
7.jpg (168.78 KB) Visad 53980 gånger
8.jpg
8.jpg (213.63 KB) Visad 53988 gånger
9.jpg
9.jpg (161.38 KB) Visad 53969 gånger
10.jpg
10.jpg (145.17 KB) Visad 53990 gånger

Grattis Oskar :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 10 feb 2020, 16:59

så var vi fem stycken som åkte till Danmark och körde 24-timmars Scaleauto. Tror vi är nöjda alla mer eller mindre :thumb:
1.jpg
1.jpg (101.46 KB) Visad 53698 gånger
2.jpg
2.jpg (92.79 KB) Visad 53708 gånger
3.jpg
3.jpg (120.82 KB) Visad 53699 gånger
4.jpg
4.jpg (135.57 KB) Visad 53688 gånger
5.jpg
5.jpg (144.6 KB) Visad 53707 gånger

vi slutade på andra plats :beer: :checkeredflag: :Ys: :klappa:
körning idag måndag från 17:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 11 feb 2020, 00:24

Stort Grattis Björn, Oskar , ja hela gänget! :beer: :beer: :beer:
Berätta gärna lite hur det var, Nu har Ni ju erfarenhet av många länders race!
England, Danmark och några gånger i Tyskland.
Rena Proffsen. Kul!

Jag har hyfsad koll på reglerna för LeMans! Men hur var det här?
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 feb 2020, 18:55

det var dejligt, 57 minuters stinter, 3 minuter förarbyte sen var det på det igen med ny förare, köra så många varv som möjligt :D
första rundan med slot.it classic :thumb:
1.jpg
1.jpg (220.84 KB) Visad 53502 gånger
2.jpg
2.jpg (259.89 KB) Visad 53458 gånger
3.jpg
3.jpg (170.44 KB) Visad 53496 gånger
4.jpg
4.jpg (176.45 KB) Visad 53493 gånger
5.jpg
5.jpg (2.11 MB) Visad 53629 gånger
6.jpg
6.jpg (180.37 KB) Visad 53501 gånger
7.jpg
7.jpg (189.23 KB) Visad 53482 gånger
8.jpg
8.jpg (219.53 KB) Visad 53486 gånger
9.jpg
9.jpg (165.54 KB) Visad 53471 gånger
10.jpg
10.jpg (164.23 KB) Visad 53485 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 17 feb 2020, 14:24

"träning, samkväm" :hug: idag måndag 17/2 från 17:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 17 feb 2020, 18:21

Bravo Grabbar. Nu börjar protokollen att bli mer jämna. snart tar ni han!
Men varför ligger väntande bilar på taket? Är det något Ni har lärt Er utomlands ;-)
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 feb 2020, 15:39

bilarna ligger på det viset för att dom är för smala för att stå på sidan :sceptic: :thumb:
då är vi halvvägs med slot.it classic. Oskar är fortsatt i ledning men det kan vi nog göra något åt :-\
1.jpg
1.jpg (238.65 KB) Visad 53267 gånger
2.jpg
2.jpg (237.31 KB) Visad 53251 gånger
3.jpg
3.jpg (198.68 KB) Visad 53254 gånger
4.jpg
4.jpg (198.67 KB) Visad 53268 gånger
5.jpg
5.jpg (180.1 KB) Visad 53258 gånger
6.jpg
6.jpg (178.38 KB) Visad 53247 gånger
7.jpg
7.jpg (179.12 KB) Visad 53327 gånger
8.jpg
8.jpg (189.1 KB) Visad 53267 gånger
9.jpg
9.jpg (208.7 KB) Visad 53247 gånger
10.jpg
10.jpg (158.42 KB) Visad 53402 gånger
11.jpg
11.jpg (136.4 KB) Visad 53236 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster