Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38549 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38509 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38477 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38473 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38412 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38440 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38431 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38427 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38271 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38176 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38262 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38248 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38178 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38241 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38233 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38164 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38171 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38170 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38163 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38158 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38154 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 37999 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 37997 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 37974 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 37974 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 37970 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 37969 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 37975 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 37976 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 37973 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 37972 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37679 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37689 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37672 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37676 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37674 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37672 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34817 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34809 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34791 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34813 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34802 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34807 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34813 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34348 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34346 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34350 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34336 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34341 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34345 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34337 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34352 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34353 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34342 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33521 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33529 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33523 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33519 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33511 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33520 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33514 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33517 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33512 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33285 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33275 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33276 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33285 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33278 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33282 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33093 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33088 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33086 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33085 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33082 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33098 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33088 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32774 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32772 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32780 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32766 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32772 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32779 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32780 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32760 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32773 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32770 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32778 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32592 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32594 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32606 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32587 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32597 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32596 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32597 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32590 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32596 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32593 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster