Våren 2024 Lusseracerbanan

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 22 jan 2024, 11:50

nu är det tid igen för lite "konditionsträning" :thumb: "träning" måndagar, imorgon tisdag kör vi igång med NSR GT3, därefter Slot.it Classic, Formel NSR 86/89, Pioneer (mustang-camaro) och så avslutar vi med BRM mini :klappa:
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 25 jan 2024, 19:00

nu har vi dammat :drunk: av NSR GT3 så nu blir det åka av :beer: :w00t:
1.jpg
1.jpg (253.9 KB) Visad 14101 gånger
2.jpg
2.jpg (222.61 KB) Visad 14091 gånger
3.jpg
3.jpg (186.96 KB) Visad 14089 gånger
4.jpg
4.jpg (168.91 KB) Visad 14089 gånger
5.jpg
5.jpg (151.5 KB) Visad 14083 gånger
6.jpg
6.jpg (156.4 KB) Visad 14086 gånger
7.jpg
7.jpg (207.2 KB) Visad 14082 gånger
8.jpg
8.jpg (169.39 KB) Visad 14075 gånger
9.jpg
9.jpg (151.93 KB) Visad 14086 gånger
10.jpg
10.jpg (168.48 KB) Visad 14079 gånger
11.jpg
11.jpg (198.7 KB) Visad 14074 gånger
12.jpg
12.jpg (182.28 KB) Visad 14076 gånger
13.jpg
13.jpg (176.99 KB) Visad 14076 gånger

nu ska den "gröna mattan" dammsugas och små grejor plockas bort för att se om man kommer ifrån det "hala" ;-) :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 02 feb 2024, 16:14

det blev betydligt bättre grepp (tycker jag) :D får se om det håller sig till nästa vecka :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (214.3 KB) Visad 13992 gånger
2.jpg
2.jpg (228.1 KB) Visad 13988 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 13990 gånger
4.jpg
4.jpg (150.52 KB) Visad 13987 gånger
5.jpg
5.jpg (154.71 KB) Visad 13985 gånger
6.jpg
6.jpg (141.97 KB) Visad 13982 gånger
7.jpg
7.jpg (174 KB) Visad 13981 gånger
8.jpg
8.jpg (144.37 KB) Visad 13977 gånger
9.jpg
9.jpg (143.39 KB) Visad 13978 gånger
10.jpg
10.jpg (156.1 KB) Visad 13978 gånger
11.jpg
11.jpg (161.54 KB) Visad 13980 gånger
12.jpg
12.jpg (149.08 KB) Visad 13975 gånger
13.jpg
13.jpg (146.15 KB) Visad 13979 gånger
14.jpg
14.jpg (165.82 KB) Visad 13973 gånger
15.jpg
15.jpg (143.33 KB) Visad 13976 gånger

ses nästa vecka 8-o
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 08 feb 2024, 17:36

då var tredje rundan avverkad med NSR GT3 :thumb:
1.jpg
1.jpg (227.3 KB) Visad 13920 gånger
2.jpg
2.jpg (234.65 KB) Visad 13924 gånger
3.jpg
3.jpg (179.61 KB) Visad 13922 gånger
4.jpg
4.jpg (218.96 KB) Visad 13920 gånger
5.jpg
5.jpg (161.23 KB) Visad 13918 gånger
6.jpg
6.jpg (161.89 KB) Visad 13918 gånger
7.jpg
7.jpg (184.29 KB) Visad 13917 gånger
8.jpg
8.jpg (208.31 KB) Visad 13912 gånger
9.jpg
9.jpg (194.71 KB) Visad 13914 gånger
10.jpg
10.jpg (174.97 KB) Visad 13914 gånger
11.jpg
11.jpg (157.35 KB) Visad 13913 gånger
12.jpg
12.jpg (154.33 KB) Visad 13914 gånger
13.jpg
13.jpg (156.3 KB) Visad 13913 gånger
14.jpg
14.jpg (185.9 KB) Visad 13913 gånger
15.jpg
15.jpg (185.8 KB) Visad 13910 gånger
16.jpg
16.jpg (151.07 KB) Visad 13910 gånger
17.jpg
17.jpg (166.33 KB) Visad 13913 gånger
18.jpg
18.jpg (170.1 KB) Visad 13909 gånger

ska man lyckas köra ifatt några varv eller man är den ständige fyran :w00t:
ses på tisdag B-|
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 15 feb 2024, 12:58

då är vi klara med NSR GT3 för denna gång, och det är ungefär :-P samma slutresultat som det brukar :thumb:
1.jpg
1.jpg (206.59 KB) Visad 13686 gånger
2.jpg
2.jpg (218.85 KB) Visad 13688 gånger
3.jpg
3.jpg (175.59 KB) Visad 13688 gånger
4.jpg
4.jpg (158.26 KB) Visad 13686 gånger
5.jpg
5.jpg (158.24 KB) Visad 13687 gånger
6.jpg
6.jpg (194.78 KB) Visad 13684 gånger
7.jpg
7.jpg (157.22 KB) Visad 13684 gånger
8.jpg
8.jpg (166.34 KB) Visad 13687 gånger
9.jpg
9.jpg (194.03 KB) Visad 13688 gånger
10.jpg
10.jpg (170.07 KB) Visad 13689 gånger
11.jpg
11.jpg (148.32 KB) Visad 13686 gånger
12.jpg
12.jpg (176.21 KB) Visad 13688 gånger
13.jpg
13.jpg (177.46 KB) Visad 13688 gånger

då ses vi på tisdag igen eller???
först ska jag till Asmundtorp på lördag för att prova/testa bilen inför 12-timmars i mars :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 22 feb 2024, 17:26

nu får våra slot.it Classic bilar bekänna färg (gulf):thumb:
1.jpg
1.jpg (226.36 KB) Visad 13433 gånger
2.jpg
2.jpg (226.74 KB) Visad 13434 gånger
3.jpg
3.jpg (188.55 KB) Visad 13434 gånger
4.jpg
4.jpg (187.63 KB) Visad 13433 gånger
5.jpg
5.jpg (206.01 KB) Visad 13434 gånger
6.jpg
6.jpg (169.56 KB) Visad 13433 gånger
7.jpg
7.jpg (165.28 KB) Visad 13434 gånger
8.jpg
8.jpg (161.28 KB) Visad 13433 gånger
9.jpg
9.jpg (171.26 KB) Visad 13433 gånger
10.jpg
10.jpg (157.22 KB) Visad 13433 gånger
11.jpg
11.jpg (166.84 KB) Visad 13433 gånger

en avstickare till Eslöv på söndag för att köra BRM så ses vi på tisdag igen :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 01 mar 2024, 15:23

två rundor körda med Classic bilarna :-|
1.jpg
1.jpg (230.8 KB) Visad 13198 gånger
2.jpg
2.jpg (190.34 KB) Visad 13197 gånger
3.jpg
3.jpg (172.62 KB) Visad 13197 gånger
4.jpg
4.jpg (169.62 KB) Visad 13197 gånger
5.jpg
5.jpg (153.26 KB) Visad 13197 gånger
6.jpg
6.jpg (159.66 KB) Visad 13197 gånger
7.jpg
7.jpg (161.19 KB) Visad 13198 gånger
8.jpg
8.jpg (163.84 KB) Visad 13197 gånger
9.jpg
9.jpg (171.1 KB) Visad 13197 gånger
10.jpg
10.jpg (183.64 KB) Visad 13197 gånger
11.jpg
11.jpg (190.51 KB) Visad 13197 gånger
12.jpg
12.jpg (176.92 KB) Visad 13197 gånger
13.jpg
13.jpg (166.11 KB) Visad 13197 gånger
14.jpg
14.jpg (166.28 KB) Visad 13197 gånger

Nu blir det 12-timmars i Asmundtorp imorgon lördag 2 mars, sen blir det Classic igen på tisdag :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 07 mar 2024, 17:18

så har vi tagit oss igenom tre rundor med classic bilarna :sceptic:
1.jpg
1.jpg (211.44 KB) Visad 13033 gånger
2.jpg
2.jpg (244.64 KB) Visad 13033 gånger
3.jpg
3.jpg (179 KB) Visad 13033 gånger
4.jpg
4.jpg (206.89 KB) Visad 13033 gånger
5.jpg
5.jpg (171.32 KB) Visad 13033 gånger
6.jpg
6.jpg (136.37 KB) Visad 13033 gånger
7.jpg
7.jpg (134.23 KB) Visad 13033 gånger
8.jpg
8.jpg (174.53 KB) Visad 13033 gånger
9.jpg
9.jpg (182.12 KB) Visad 13033 gånger
10.jpg
10.jpg (136.31 KB) Visad 13033 gånger
11.jpg
11.jpg (146.07 KB) Visad 13033 gånger
12.jpg
12.jpg (156.89 KB) Visad 13033 gånger
13.jpg
13.jpg (175.93 KB) Visad 13033 gånger
14.jpg
14.jpg (169.91 KB) Visad 13033 gånger

bättre lycka nästa vecka kanske :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 15 mar 2024, 16:13

nu är det färdig rullat med slot.it classic :Oops:
1.jpg
1.jpg (244.92 KB) Visad 12848 gånger
2.jpg
2.jpg (192.4 KB) Visad 12848 gånger
3.jpg
3.jpg (196.7 KB) Visad 12847 gånger
4.jpg
4.jpg (164.12 KB) Visad 12848 gånger
5.jpg
5.jpg (181.91 KB) Visad 12848 gånger
6.jpg
6.jpg (145.04 KB) Visad 12848 gånger
7.jpg
7.jpg (140.17 KB) Visad 12848 gånger
8.jpg
8.jpg (163.65 KB) Visad 12847 gånger
9.jpg
9.jpg (176.93 KB) Visad 12848 gånger

nästa vecka blir det körning med NSR formula 86/89 med svarta däck :thumb:
tackar för hjälpen med fotograferingen :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 26 mar 2024, 15:22

nu har vi startat NSR Formula 86/89, går bra bilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (266.97 KB) Visad 12477 gånger
2.jpg
2.jpg (226.77 KB) Visad 12477 gånger
3.jpg
3.jpg (159.54 KB) Visad 12477 gånger
4.jpg
4.jpg (173.34 KB) Visad 12477 gånger
5.jpg
5.jpg (184.3 KB) Visad 12477 gånger
6.jpg
6.jpg (186.76 KB) Visad 12477 gånger
7.jpg
7.jpg (163.16 KB) Visad 12477 gånger
8.jpg
8.jpg (198.36 KB) Visad 12477 gånger
9.jpg
9.jpg (159.1 KB) Visad 12477 gånger
10.jpg
10.jpg (157.66 KB) Visad 12477 gånger
11.jpg
11.jpg (190.37 KB) Visad 12477 gånger
12.jpg
12.jpg (183.47 KB) Visad 12477 gånger

dom går för snabbt för att hinna "fota" :D
ses ikväll :)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 01 apr 2024, 22:21

försöker lägga in några bilder igen, får vi se om där är någon som vill ta tag i det :suspect: :-zzz
1.jpg
1.jpg (249.76 KB) Visad 12217 gånger
2.jpg
2.jpg (209.82 KB) Visad 12217 gånger
3.jpg
3.jpg (204.44 KB) Visad 12217 gånger
4.jpg
4.jpg (183.81 KB) Visad 12217 gånger
5.jpg
5.jpg (204.87 KB) Visad 12217 gånger
6.jpg
6.jpg (186.23 KB) Visad 12217 gånger
7.jpg
7.jpg (186.8 KB) Visad 12217 gånger
8.jpg
8.jpg (190.35 KB) Visad 12217 gånger
9.jpg
9.jpg (177.65 KB) Visad 12217 gånger

hoppas det händer något (nå gott) :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 10 apr 2024, 17:56

några bilder från förra veckan( se om det händer något)
1.jpg
1.jpg (259.87 KB) Visad 12040 gånger
2.jpg
2.jpg (256.93 KB) Visad 12040 gånger
3.jpg
3.jpg (211.52 KB) Visad 12040 gånger
4.jpg
4.jpg (161.07 KB) Visad 12040 gånger
5.jpg
5.jpg (200.51 KB) Visad 12040 gånger
6.jpg
6.jpg (187.56 KB) Visad 12040 gånger
7.jpg
7.jpg (202.11 KB) Visad 12040 gånger
8.jpg
8.jpg (172.42 KB) Visad 12040 gånger
9.jpg
9.jpg (183.32 KB) Visad 12040 gånger
10.jpg
10.jpg (182.31 KB) Visad 12040 gånger
11.jpg
11.jpg (167.07 KB) Visad 12040 gånger

veckans bilder kommer senare :thumb: (kanske)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 19 apr 2024, 14:38

sista rundan med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (255.3 KB) Visad 11803 gånger
2.jpg
2.jpg (265.04 KB) Visad 11803 gånger
3.jpg
3.jpg (170.67 KB) Visad 11803 gånger
4.jpg
4.jpg (212.69 KB) Visad 11803 gånger
5.jpg
5.jpg (207.24 KB) Visad 11803 gånger
6.jpg
6.jpg (182.18 KB) Visad 11803 gånger
7.jpg
7.jpg (216.59 KB) Visad 11803 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 11803 gånger
9.jpg
9.jpg (183.39 KB) Visad 11803 gånger
10.jpg
10.jpg (179.8 KB) Visad 11803 gånger

återstår och se vad som händer :sceptic: :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 24 apr 2024, 11:36

Nästa vecka den 30/4 gör vi uppehåll för Valborg
ses igen 7 maj :thumb: (träning måndag 29/4)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2024 Lusseracerbanan

Inläggav nallecolin 12 jun 2024, 14:18

Hej, vi försöker på facebook istället för här verkar inte till att hända något :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst