![Himla med ögonen :rolleyes:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Koko i huvudet :cuckoo:](./images/smilies/icon_cuckoo.gif)
Ninco har fått till en riktigt fin modell!
![Bild](http://i299.photobucket.com/albums/mm314/MisterData1/Bilbanebilar/20120617002.jpg)
Men som som synes är de inte helt och hållet lika i karossen. Martinibilen har mer "karossplåt" baktill. Man kan kanske därmed hävda att de är olika modeller för att rättfärdiga sitt inköp?
![Räcker ut tungan! :-D=](./images/smilies/icon_tongue.gif)
![Bild](http://i299.photobucket.com/albums/mm314/MisterData1/Bilbanebilar/20120617003.jpg)
![Bild](http://i299.photobucket.com/albums/mm314/MisterData1/Bilbanebilar/20120617014.jpg)
![Bild](http://i299.photobucket.com/albums/mm314/MisterData1/Bilbanebilar/20120617013.jpg)
Lyfter man på skalet är det är det den nyare NC-9 sparker-motorn. En i vanlig Nincoordning pigg sak. Sen har bilen såklart Nincos trevliga rallyfjädring. La en 5 gramsvikt strax bakom släpskon, slipade däcken och sedan är det bara att köra. Bilen går fint med bra respons och bra kurvtagning. Bra varvtider men lustigt nog är OLIO FIAT-bilen några hundradelar snabbare.
![Bild](http://i299.photobucket.com/albums/mm314/MisterData1/Bilbanebilar/20120617009.jpg)
![Bild](http://i299.photobucket.com/albums/mm314/MisterData1/Bilbanebilar/20120617008.jpg)