Resultatet blev följande

Nu är det bara att vänta på att fotografen skall lägga upp lite actionfyllda bilder.
/ Henrik

Aramis skrev:Jag körde med N22 i vårt senaste klubbrace med 5 minutersheat. Jag upplevde att greppet bara blev bättre och bättre ju längre heatet pågick. N22 behöver värmas upp för att fungera optimalt så jag tror att det är nåt annat som är problemet för dig fightfireman. Kör du mycket på bredsladd månne??Tilläggas bör också att vi också kör på Scalex Sport...
fightfireman skrev:Lite om däckslitage:
Första omgången hade jag sprillans nya däck N22:er med ca 182varv, andra omgången körde jag med samma däck med mindre lyckat resultat 172varv, visserligen blev jag störd av Martinmen ändå en skillnad på 10varv. Igår körde jag med nya N22:er och (slapp Martin i mina heat,puh) körde ca 189varv, sista heat var klart sämst av alla. Dessa N22:er är inget bra för långa heat (6min i 25graders värme). Vet att Björn körde med P6:er, några som har fler förslag på däck?
fightfireman skrev:Aramis skrev:Jag körde med N22 i vårt senaste klubbrace med 5 minutersheat. Jag upplevde att greppet bara blev bättre och bättre ju längre heatet pågick. N22 behöver värmas upp för att fungera optimalt så jag tror att det är nåt annat som är problemet för dig fightfireman. Kör du mycket på bredsladd månne??Tilläggas bör också att vi också kör på Scalex Sport...

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst