så är vi igång med sista omgången innan semestern NSR formula 86/89
1.jpg (226.47 KB) Visad 15124 gånger
2.jpg (266.82 KB) Visad 15118 gånger
3.jpg (169.67 KB) Visad 15118 gånger
4.jpg (143.62 KB) Visad 15122 gånger
5.jpg (165.66 KB) Visad 15114 gånger
får ringa in en "riktig" fotograf, kurvvakt och fotograf samtidigt funkar inte alltid var orolig för att det skulle bli mycket hjul mot hjul men det funka rätt så bra tycker jag ses på tisdag igen /Björn
då har vi lyckats ta oss igenom fyra rundor med NSR Formula utan några större incidenter
1.jpg (192.9 KB) Visad 14491 gånger
2.jpg (249.54 KB) Visad 14497 gånger
3.jpg (180.41 KB) Visad 14492 gånger
4.jpg (159.41 KB) Visad 14483 gånger
5.jpg (201.33 KB) Visad 14449 gånger
6.jpg (184.54 KB) Visad 14480 gånger
7.jpg (204.94 KB) Visad 14478 gånger
8.jpg (150.02 KB) Visad 14482 gånger
9.jpg (160.44 KB) Visad 14483 gånger
10.jpg (166.06 KB) Visad 14482 gånger
11.jpg (157.63 KB) Visad 14479 gånger
till hösten har vi tänkt köra BRM 1/24 (små bilar som hundkoja, simca, Autobianchi, NSU bl.a.) det blir sista rundan innan jul. vi startar med slot.it McLaren M8D därefter 4-hjuls drivna utom slot.its. vi provar också HRS chassi och som sagt BRM sista rundan får tacka för en trevlig och rolig säsong som vanligt ,ingen gömd och ingen glömd kramas i trafiken så ses vi till hösten /Björn