Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2022, 18:59

så är vi igång med Scalextric BTCC. Rolig bil att köra när man får rätt på vikterna :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.42 KB) Visad 15515 gånger
2.jpg
2.jpg (244.7 KB) Visad 15564 gånger
3.jpg
3.jpg (170.95 KB) Visad 15568 gånger
4.jpg
4.jpg (162.42 KB) Visad 15479 gånger
5.jpg
5.jpg (170.35 KB) Visad 15573 gånger
6.jpg
6.jpg (187.85 KB) Visad 15570 gånger
7.jpg
7.jpg (204 KB) Visad 15566 gånger
8.jpg
8.jpg (179.91 KB) Visad 15566 gånger
9.jpg
9.jpg (170.72 KB) Visad 15560 gånger
10.jpg
10.jpg (164.71 KB) Visad 15563 gånger

Glad Påsk :-zzz ta det lugnt med äggen så ses vi på tisdag :w00t: :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2022, 12:38

några bilder efter runda två med Scalextric BTCC. skyller på blixten för att det inte blir fler :beer:
1.jpg
1.jpg (244.88 KB) Visad 15494 gånger
2.jpg
2.jpg (242.12 KB) Visad 15490 gånger
3.jpg
3.jpg (167.52 KB) Visad 15496 gånger
4.jpg
4.jpg (153.24 KB) Visad 15494 gånger
5.jpg
5.jpg (172.35 KB) Visad 15495 gånger
6.jpg
6.jpg (166.52 KB) Visad 15500 gånger
7.jpg
7.jpg (191.43 KB) Visad 15491 gånger
8.jpg
8.jpg (152.05 KB) Visad 15495 gånger
9.jpg
9.jpg (146.4 KB) Visad 15492 gånger

sista omgången innan semestern provar vi NSR formula 86/89
ses på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 30 apr 2022, 11:37

blev några bilar och killar att vila ögonen på :w00t: :drunk:
1.jpg
1.jpg (260.24 KB) Visad 15409 gånger
2.jpg
2.jpg (185.09 KB) Visad 15412 gånger
3.jpg
3.jpg (178.17 KB) Visad 15404 gånger
4.jpg
4.jpg (183.19 KB) Visad 15410 gånger
5.jpg
5.jpg (172.43 KB) Visad 15402 gånger
6.jpg
6.jpg (154.6 KB) Visad 15407 gånger

ses på tisdag igen :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 maj 2022, 14:31

då var vi klara med Scalextric BTCC för denna gång :D
1.jpg
1.jpg (254.97 KB) Visad 15289 gånger
2.jpg
2.jpg (216.92 KB) Visad 15291 gånger
3.jpg
3.jpg (194.93 KB) Visad 15287 gånger
4.jpg
4.jpg (191.47 KB) Visad 15285 gånger
5.jpg
5.jpg (183.24 KB) Visad 15278 gånger
6.jpg
6.jpg (181.62 KB) Visad 15284 gånger
7.jpg
7.jpg (169.84 KB) Visad 15278 gånger
8.jpg
8.jpg (211.12 KB) Visad 15279 gånger
9.jpg
9.jpg (169.06 KB) Visad 15276 gånger
10.jpg
10.jpg (172.05 KB) Visad 15272 gånger
11.jpg
11.jpg (186.49 KB) Visad 15273 gånger
12.jpg
12.jpg (179.72 KB) Visad 15270 gånger
13.jpg
13.jpg (183.8 KB) Visad 15274 gånger
14.jpg
14.jpg (164.41 KB) Visad 15278 gånger
15.jpg
15.jpg (166.2 KB) Visad 15276 gånger
16.jpg
16.jpg (163.71 KB) Visad 15275 gånger

på tisdag blir det körning med NSR formula 86/89 :rolleyes:
grattis Oskar till en av dina få :w00t: :beer: segrar :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 maj 2022, 23:29

så är vi igång med sista omgången innan semestern :( :-\ NSR formula 86/89
1.jpg
1.jpg (226.47 KB) Visad 15125 gånger
2.jpg
2.jpg (266.82 KB) Visad 15119 gånger
3.jpg
3.jpg (169.67 KB) Visad 15119 gånger
4.jpg
4.jpg (143.62 KB) Visad 15123 gånger
5.jpg
5.jpg (165.66 KB) Visad 15115 gånger

får ringa in en "riktig" fotograf, kurvvakt och fotograf samtidigt funkar inte alltid :beer:
var orolig för att det skulle bli mycket hjul mot hjul men det funka rätt så bra tycker jag :-?
ses på tisdag igen :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 18 maj 2022, 21:45

två rundor avklarade med formula 86/89. tyvärr :D blev vi bara sju denna gång därav lite bilder :suspect:
1.jpg
1.jpg (240.93 KB) Visad 14951 gånger
2.jpg
2.jpg (195.39 KB) Visad 14949 gånger
3.jpg
3.jpg (173.72 KB) Visad 14948 gånger
4.jpg
4.jpg (183.13 KB) Visad 14948 gånger
5.jpg
5.jpg (164.95 KB) Visad 14952 gånger
6.jpg
6.jpg (183.94 KB) Visad 14953 gånger
7.jpg
7.jpg (164.37 KB) Visad 14920 gånger
8.jpg
8.jpg (157.6 KB) Visad 14947 gånger
9.jpg
9.jpg (142.5 KB) Visad 14948 gånger

sen är det en fördel om man följer sin egen bil annars blir man kanske av med vingen :-P
nya chanser på tisdag.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2022, 16:26

3 av 4 körda med NSR Formula, tyvärr svårt att hinna med att både fota och kurvvakta när vi är "lite" folk B-|
1.jpg
1.jpg (225.41 KB) Visad 14770 gånger
2.jpg
2.jpg (179.61 KB) Visad 14774 gånger
3.jpg
3.jpg (174.66 KB) Visad 14777 gånger
4.jpg
4.jpg (171.69 KB) Visad 14773 gånger
5.jpg
5.jpg (178.33 KB) Visad 14775 gånger
6.jpg
6.jpg (175.05 KB) Visad 14779 gånger
7.jpg
7.jpg (162.33 KB) Visad 14776 gånger

det blir lite lämningar efter dessa däcken \m/
en runda till sen tror jag vi håller sommarstängt
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 jun 2022, 16:10

då har vi lyckats ta oss igenom fyra rundor med NSR Formula utan några större incidenter :w00t: :-\
1.jpg
1.jpg (192.9 KB) Visad 14492 gånger
2.jpg
2.jpg (249.54 KB) Visad 14498 gånger
3.jpg
3.jpg (180.41 KB) Visad 14493 gånger
4.jpg
4.jpg (159.41 KB) Visad 14484 gånger
5.jpg
5.jpg (201.33 KB) Visad 14450 gånger
6.jpg
6.jpg (184.54 KB) Visad 14481 gånger
7.jpg
7.jpg (204.94 KB) Visad 14479 gånger
8.jpg
8.jpg (150.02 KB) Visad 14483 gånger
9.jpg
9.jpg (160.44 KB) Visad 14484 gånger
10.jpg
10.jpg (166.06 KB) Visad 14483 gånger
11.jpg
11.jpg (157.63 KB) Visad 14480 gånger

till hösten har vi tänkt köra BRM 1/24 (små bilar som hundkoja, simca, Autobianchi, NSU bl.a.) det blir sista rundan innan jul. vi startar med slot.it McLaren M8D därefter 4-hjuls drivna utom slot.its. vi provar också HRS chassi och som sagt BRM sista rundan \m/
får tacka för en trevlig och rolig säsong som vanligt :thumb: ,ingen gömd och ingen glömd :banana:
kramas :hug: i trafiken så ses vi till hösten :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster